streda 24. marca 2010

Očisť sa dočista...

dni, ktoré mám voľné vačšinou začínam upratovaním...niekedy je zvláštne, že upratujem veľmi často, ale keď vás je doma päť a každý prispeje troškou neporiadku, upratovaniu sa nevyhnete. druhý dôvod, prečo tak často upratujem je ten, že upratovanie mám naozaj rada. mám rada pocit uprataného, ale aj pocit, že maminke spravím veľkú radosť. upratovanie je niekedy mojím osobným priestorom pre usporiadanie si myšlienok.

upratovacím doobedím bola aj dnešná streda. nebolo by na tom nič zvláštne, kebyže som si neuvedomila, že neupratujem sama. pozrela som sa von a videla toto:






zistila som, že príchodom jari ani naše ulice neminie jarné upratovanie...občas ma napadne, že pôjdem sama pozbierať smeti, ktoré ľudia odhadzujú a pre okoloidúcich by to bol vskutku zaujímavý pohľad. mám rada poriadok a tak som sa potešila, že sa na našej ulici niečo deje....

samozrejme, že som zazrela aj nejaké nedostatky


 


ale chápem ich...zametanie chodníkov a ciest nie je ľahké....
CHLAPCI ste SUPER...

Žiadne komentáre: