utorok 16. marca 2010

ako doma.

pred pár dňami som sa opäť stretla s mojou kamarátkou Maruškou...Maruška veľmi rada chytá v žite...vo štvrtok večer sme sa vybrali s Katkou, Dankom a Félixom na koncert Katky Koščovej, na ktorom bola aj Maruška. koncert sa konal v príjemnom prostredí jednej bratislavskej kaviarne na Dlhých dieloch. po milom zvítaní sme si už vychutnávalai koncert. počas katkinho spevu sme sa zoznámili s dvoma malými poslucháčmi. chlapec mal zhruba 4 až 5 rokov a malé dievčatko, ktoré sa mimochodom volalo Hanka malo asi 2 roky. bolo milé pozorovať ako sa tešili z maličkostí. vytvárali okolo nás svoju detskú bezstarostnú náladu. a ako sa usmievali.....ani opísať sa nedá. malý chlapček mi ukazoval svoje bruško, ktoré bolo plné kofoly.svojim šušlaním vytváral domáckejšiu náladičku.ku koncu bolo počuť trošku kriku, pretože sa im nechcelo odísť.nakoniec nám ale chlapček vysvetlil ako chodí každé ráno do školky.....a víťazoslávne odišiel, že mi to vysvetlil....

bola som taká rada, že som tam mohla byť......

Žiadne komentáre: