štvrtok 7. januára 2010

aromatické vrecúško..

po dlhom čase som dnešok strávila na brigáde.uvedomujem si vtedy, že hlavnú časť dňa prestojím za pokladňou.a tak sa snažím vnímať maličkosti, ktoré prichádzajú s každým zákazníkom.stretla som Grékov, Inda, chlapíka s fajkou v ústach, ale aj jednu pani, ktorá na mňa zapôsobila najviac. prišla veľmi nenápadne. voňala všetky možné sviečky až som si myslela, že si nejakú kúpi.v tom sa na mňa pozrela s otázkou: Máte tu niečo antidepresívne?.keďže som si všimla, že rada vonia, ponúkla som jej aromatické vrecúška. vyskúšala vôňe vanilky, škorice, ale aj sušených plodov. päť minút v našom obchode stačilo, aby povedala veľké ĎAKUJEM.
uvedomila som si vtedy aká maličkosť dokáže človeka potešiť. výrobky, ktoré čakajú na svojich kupcov niekedy urobia službu už tým, že sú.
Aromatické vrecúška tam len ležali a ponúkali svoju vôňu zákazníkom.

každý človek má v sebe niečo, čo ten druhý môže obdivovať(ovoniavať).

Žiadne komentáre: