štvrtok 14. januára 2010

ach tí chlapci....

posledný čas zažívam neuveriteľne zábavné situácie. po sviatkoch som dva dni strávila v obchode. ľudia chodili menej, tak som mala čas na aranžovanie alebo "cleaning". prvý deň mi hodiny ubiehali rýchlo, keďže som sa zamestnala všeličím, ale druhý deň som si už prácu sama tvorila. povedala som si::" IDEM UMYŤ SKLÁ!..v tom momente ako som prešla handrou mokré miesta, prešiel okolo starý pán a usmial sa na mňa nevídaným spôsobom. Niečo medzi úškrnom, úsmevom, obdivom. Dve sekundy som tam stála a zamýšľala sa čo to znamenalo a dve sekundy som si dávala dokopy náhodu, že práve v momente keď som mala možnosť vidieť cez dvere sa objavil ten pán.
druhá situácia sa mi stala predvčerom. vychádzala som z obchodu s látkami, mala som zložené slúchadlá a v tom ma zastavil hlas okoloidúceho chlapa. nechcem napísať čo nepovedal, keďže s istotou neviem čo povedal, ale viem, že sa nadomnou pozastavil.konkrétne nad mojou vonkajšou krásou. a nešetril pritom citoslovcami.pomaly som kráčala ďalej. bez slov som si nasadila slúchadlá a pokračovala v pesničke
http://www.youtube.com/watch?v=9K1Z91gf0sw

Žiadne komentáre: